Transpunerea în online

 

Urmăream cu mare curiozitate acum vreo 2 luni o ştire în care se punea accent pe dificultatea cu care unele persoane , deşi au CV-uri de top îşi găsesc foarte greu loc de muncă , primind refuzuri pe bandă rulantă . Până să aflu adevăratul motiv, mă întrebam în sinea mea : chiar au luat-o lucrurile razna de tot ? Nici persoanele cu CV-uri bine şlefuite nu mai sunt băgate în seamă ? Şi la câteva secunde s-a făcut lumină : bariera e reprezentată de transpunerea vieţii în online . Modul în care alege fiecare să-şi expună detalii din …

viaţa personală . Conceptul de reţea de socializare e invenţia secolului .  Ne-a cuprins acest val pe toţi . N tipuri de utilizatori , n tipuri de mentalităţi şi tot atâtea tipuri de profiluri . De ce a devenit însă aşa de important modul în care ne gestionăm activitatea din mediul online ? Foarte simplu . Este o obişnuinţă ca atunci când cunoaştem o persoană de puţin timp , să-i scotocim bine fiecare cotlon al profilului de utilizator de pe Facebook , spre ex.  Astfel ne creăm primele impresii . Şi „ Prima impresia contează întotdeauna „ . De ce să nu avem grijă de imaginea noastră în fond ? Ce ar fi de evitat :

 

  1. VICTIMIZAREA – la unii dorinţa de a se face remarcaţi e atât de mare încât îşi dau check-in şi dacă se duc la spital să-şi ridice un buletin de analize . Îşi dau check-in frumos la spital , apoi sare toată lumea alarmată :
  • „ Vai , dar ce-ai păţit , eşti bine , ce ţi s-a întâmplat ? „
  • „ Ah nimic , sunt doar în trecere cu cineva „ .

Serios ? Chiar nu ne putem ocupa timpul cu ceva mai util ? Să nu uit de cazurile în care se internează unii , postează poze cu branule , perfuzii , mesaje „ veniţi cu flori şi lumânări „ …o întreagă dramă acolo . Or fi mai sănătoşi în cazu’ ăsta ? Curios .

2 . PENIBILUL – boala molipsitoare din online . Văzusem serile trecute poze ale unor „ masculi feroce „ ieşiţi nu de mult de pe băncile liceului , dezbrăcaţi în braţele unor domnişoare la fel de dezbrăcate , vă imaginaţi . Dar făcute artistic , cu umbre , lumini , nu aşa oricum / oricând . Vreţi să arătaţi că v-aţi făcut băieţi mari ? Bravo mă. Bravo .

3 . „ SIROPOŞENIA „ – vă sunt cunoscute tuturor cuplurile care-şi declară iubire eternă zilnic pe net în mod sigur . Poze , mesaje de te fac să te topeşti tot , simboluri emoticon d-ale lui Cupidon . Respect maxim oameni buni , iubiţi-vă , dar cu discreţie şi bun gust  . Trăiţi acele sentimente în interiorul relaţiei , nu împrăştiaţi toată esenţa unde nu trebuie .

 

Ce vrem să transmitem totuşi printr-o fotografie postată ? Ce vrem să transmitem printr-un anumit conţinut postat ? Ar trebui să fie 2 întrebări de căpătâi . Ca să nu apară apoi mirări din senin .

Comentarii

comments

Da un share sa vada si prietenii tai !

Fabian Popovici Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *